درخواست معرفی هر چه سریعتر فرماندار بسطام
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه


متن نامه دكتر جلالي و پاسخ وزير كشور به شرح زير است:

برادر گرامی جناب آقای دكتر رحماني فضلي

وزیر محترم کشور

با سلام ؛

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون براي جنابعالي ، لازم است از اهتمام شما و دولت محترم در خصوص اجراي موضوع شهرستان شدن منطقه كهن  و تاريخي بسطام كه با درج مصوبه معطل مانده دولت در روزنامه رسمي كشور گامي به پيش بوده است، تشكر و قدرداني نمايم.

امروز مردم شهيدپرور و ولايي بسطام اميدوارانه به اقدامات دولت تدبير و اميد دل بسته‌اند.

همانطور كه مكرراً در قالب جلسات حضوري و تماس‌هاي تلفني به استحضار رسيد اين شيريني با دو گام ديگر تكميل مي‌شود، يكي باقيماندن شهر مجن با مردمي صبور و با نجابت در حوزه شهرستان شاهرود مورد توافق همه بزرگان منطقه، و دوم بخش شدن منطقه قلعه نوخرقان، مسقط الراس عارف بزرگ شيخ ابوالحسن خرقاني. بي‌تريد شهرشدن دو منطقه ميقان كه بيشترين شهيد را تقديم انقلاب اسلامي كرده و همچنين گلستان كه داراي مردمي نجيب و ولايت‌مدار است مي‌تواند تكميل كننده اين هديه بزرگ به مردم عزيزمان باشد و مردم بزرگوار منطقه منتظر اين اقدامات تكميلي و معرفي هر چه سريعتر فرماندار شهرستان بسطام هستند.

توفيقات روزافزون جنابعالي را از خداوند متعال مسئلت دارم .

دكتر عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور نيز در پاسخ به اين نامه در دستور خطاب به مسئولان ذيربط تصريح كرد كه با توجه به اينكه طرح تقسيمات بسطام قبلا كارشناسي و  به تصويب رسيده است، موارد ذكر شده در نامه نماينده محترم شاهرود و ميامي و همچنين درخواست مردم عزيز منطقه و نمايندگان آنها در جلسه با اينجانب مطرح كردند با همكاري و هماهنگي استانداري كارشناسي و آماده شود تا با اولويت در دستور كار قرار گيرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب